پنج نشانه که نشان می دهد شما بلوغ عاطفی را ایجاد نکرده اید، بله شما خانم ها ویدیویی را که من در مورد مردان نابالغ تهیه کردم را دوست دارید و برخی از شما اینگونه هستید که ناپختگی عاطفی در یک زن چیست خوب حقیقت این است که آنچه برای مرد صادق است برای آن نیز صادق است.  زن و برعکس، اما چون ما موجودات احساسی زنانه تر هستیم، نشان می دهیم و مجموعه ای از نشانه های متفاوتی داریم که می توانیم به آنها توجه کنیم، بنابراین بلافاصله بعد از این [موسیقی] شما را می بینم. متشکرم سلام و خوش آمدید نام من چنگی است و من در اینجا در آکادمی روابط سیاه سوان کارشناس دوستیابی و روابط شما هستم، جایی که به شما خانم ها آموزش می دهیم که چگونه به عنوان یک خانم با ارزش بالا و خانم های کار بالا نشان دهید که مردان با کیفیت بالا کاملاً غیر قابل مقاومت هستند، اگر شما در کانال مناسب هستید و خوشحالم که به شما خوش آمد می گویم، بیایید مستقیماً وارد ویدیوی امروز شویم آیا رفتار تکانشی یا تند شماره یک زن از نظر عاطفی نابالغ رفتار تکانشی از خود نشان می دهد که در نظر نمی گیرد و در نظر می گیرد که اقداماتش چه چیزی را به همراه خواهد داشت و در سفر انجام نمی دهد.  او فقط بر اساس احساسش رفتار می کند این زنی است که فقط تصمیم می گیرد زیرا او گفت که اینگونه رفتار می کند که او می خواهد عصبانی شود و او به جنگ با مردی می رود که او شروع به هل دادن او می کند  به سمت پرخاشگری خود متمایل می شود، این زنی است که در واقع از طریق فرآیندهای خود فکر نمی کند، این واقعاً بسیاری از ما هستند که ما به عنوان زنان تشویق نمی شویم که از نظر عاطفی رشد کنیم زیرا احساسات قلمرو هستند. فضا برای زنان و احساسات آنها در نظر گرفته شده است و بنابراین ما اغلب فکر نمی کنیم که باید رشد کنیم و درک کنیم و احساس کردن احساسات ما ابرقدرت ماست، بلکه فراتر از احساس کردن آنها و عمل کردن از آنها است، بلکه درک پیام هایی است که احساسات شما می دهد.  به شما می رسانند که احساسات شما در مورد آنچه در درون شما می گذرد یا آنچه در اطراف شما می گذرد در مورد آنچه که باید از آنچه باید به آن متمایل شوید بترسید، به شما می گویند، اما وقتی آن اطلاعات را دریافت کردید، مرحله دیگری وجود دارد که  آیا با اطلاعاتی که دارم به خوبی انجام می‌دهم اکنون که اطلاعاتی را در مورد این وضعیت جمع‌آوری کرده‌ام بر اساس روشی که احساس می‌کنم اگر یک کار را انجام دهم چه کار کنم، اگر B را انجام دهم به فیه می‌شود و سپس  زن بالغ کاری را انجام می‌دهد که واقعاً احساساتش می‌خواهد اگر بخواهید مردتان به شما توجه بیشتری نشان دهد و عشق بیشتری به شما نشان دهد به جای اینکه به تلفنش نگاه کند و سر او فریاد بزند که همان دختری است که با او صحبت می‌کنید.  بله  به اندازه کافی چگونه می توانم خودم را به اندازه کافی خوب کنم شماره یک می توانم برای خودم صحبت کنم و خواسته هایم را برآورده کنم می توانم به شریکم بگویم سلام عزیزم من امروز کمی احساس ناامنی می کنم دوست دارم اگر خرج کنم  کمی بیشتر با تو وقت بگیری تا دستم را بگیری یا فقط با قاشق به من می‌زنی، می‌توانی به جای اینکه درگیر دعوای بزرگی در مورد تو شوی، از این طریق بپرسی، هرگز توجهی به من نشان نده، تو همیشه به زنان دیگر نگاه می‌کنی، همیشه این کار را انجام می‌دهی و دیگری را انجام می‌دهی.  همه این‌ها مستقیماً از چاه عاطفی بیرون می‌آیند، اما اگر رفتار تکانشی داشته باشید، تکانشی رفتار می‌کنید، فقط بلند می‌شوید و شما را رها می‌کنید و هر چیزی را که فکر می‌کنید از سرتان می‌گذرد کنار می‌گذارید. سپس از نظر عاطفی نابالغ هستید گام‌های ساده برای پیوستن به Black Swan انجمن آهنگر را از فروشگاه Google Play یا اپل استور دانلود کنید، برنامه را راه‌اندازی کنید و روی ثبت نام ضربه بزنید و اطلاعات معتبر خود را قرار دهید، سپس ضربه بزنید و به قرار دادن کد تأیید ارسال شده به ایمیل خود برای احراز هویت حساب خود ادامه دهید.  سپس وارد حساب خود شوید و مطمئن شوید که تمام مجوزهای نمایش داده شده در مرحله نصب را بپذیرید تا از همه ویژگی های جالب برنامه لذت ببرید، اکنون می توانید با پشتیبانی مربیان و مربیان از جامعه زنان با ارزش لذت ببرید، تماس های خود را با پست های چت مربیان رزرو کنید و با جامعه تعامل داشته باشید.  از [موسیقی] شماره دو لذت ببرید یک زن از نظر عاطفی نابالغ همه را برای همه چیز سرزنش می کند یک زن از نظر عاطفی نابالغ هرگز یک دقیقه وقت نمی گذارد تا بنشیند و بگوید من چه نقشی در این بازی داشتم. اینکه من به افراد در ازدواج مجرد در روابط کمک کرده ام، این همیشه کسی است که مایل است مسئولیت کامل و مسئولیت نقش خود را در همه چیز بپذیرد که در نهایت بالغ تر است که پس از آن بستری است که می توانیم بر اساس آن شفا دهیم.  رابطه یا بهبود روابط آنها بله همه ما قربانی کسی هستیم بله دیگران کارهایی با ما کردند اما باید درک کنیم و با درک این موضوع مشکلی نداشته باشیم که بخشی در همه آن وجود دارد که می توانیم در قبال خودمان مسئول باشیم و نمی توانیم مسئول آن باشیم. درنده ما نمی توانیم مسئول خودشیفته باشیم، نمی توانیم در قبال افرادی که به ما صدمه می زنند مسئول باشیم، اما ما مسئول درمان هستیم، مسئولیم که بلند شویم و بهتر باشیم، مسئولیم که از آن عبور کنیم و به خود بهتری که مسئول هستیم خودمان زن نابالغ از پذیرفتن مسئولیت درمانش امتناع می ورزد و از پذیرفتن مسئولیت رنجش برای دردش امتناع می ورزد و زمان زیادی را صرف سرزنش دیگران می کند زیرا فکر می کند با اشاره انگشت به سمت مردم یا شکارچی یا هر کس دیگری درد را بیرونی می کند.  اینکه او احساس بهتری خواهد کرد بله، رضایت موقتی در آن وجود دارد، اما در نهایت چیزی برای سرزنش دائمی دیگران وجود ندارد، مانند آن دختر کوچک در زمین بازی است که وقتی معلم گفت از جانی متاسفم که او را هل دادم. او می رود اما او اول من را هل داد بله او ممکن است اول شما را هل داده باشد بله زیرا شریک زندگی شما می توانست دینامیک را تنظیم کند اما شما با شما بازی کردید و در آن شرکت کردید و ماندید و عقب رانده شدی آیا ما مسئولیت آن آرامش را در زمانی که توسعه می دهید به عهده بگیریم  بلوغ به عنوان یک زن، شما می توانید بپذیرید که آنها مجرم هستند، می توانید بپذیرید که شما مورد تجاوز قرار گرفته اید، می توانید تصدیق کنید که کسی شما را قربانی کرده است، می توانید بپذیرید که شما مورد سوء استفاده قرار گرفته اید. افرادی که این نهاد از من سوء استفاده کردند مرا دستکاری کردند، این بخش سالمی از شفای ما است، اما در نهایت آنها نمی توانند مسئول آنچه شما شده اید باشند، آنها نمی توانند مسئول مشارکت شما در مسمومیت باشند، آنها نمی توانند مسئول ماندن شما باشند.  تو باید مسئولیت آن را بپذیری یادم می آید یک بار داشتم با خدا صحبت می کردم و خیلی عصبانی بودم چون با این پسر قرار گذاشتم و او از من سوء استفاده کرد و غیره و من در آینه هستم و از این همه مرد شاکی هستم.  این مرد این شخص را سرزنش می کند سرزنش می کند همه حق را به شما می گوید اگر من داستان را به شما بگویم شما مانند شما حق دارید پس می دانم که من کاملاً حق داشتم ناراحت باشم و او را سرزنش کنم تا زمانی که روح مقدس به من گفت دختر هر کسی را انجام داد  اسلحه به سرت گذاشت آیا کسی اسلحه را روی سرت گذاشت و گفت این کار را بکن و من مثل نه، پس می توانی تصدیق کنی که بخشی در تو هست که به خودت اجازه می دهد از آن سوء استفاده کنی تا شاید بتوانی برای عشق اجرا کنی.  می‌توانی عشق این شخص را بخری، آیا می‌توانی بپذیری که بخشی از توست که می‌خواست محبت او را بخرد که می‌خواست محبت او را که برای عشقش اجرا می‌کرد به دست آورد، زیرا اگر بتوانی مسئولیت آن را به عهده بگیری، ما می‌توانیم آن را درمان کنیم و می‌توانیم آن را درمان کنیم.  روابط شما رو به جلو حرکت می کند، می بینید که بلوغ عاطفی نیاز به بلوغ معنوی دارد تا متوجه شوید نقشی که من بازی کردم چه چیزی بود که واقعاً با من اتفاق می افتاد، آیا کسی در برخی موارد اسلحه را روی سر من گذاشت، شاید آنها چنین کردند، اما در بسیاری از موارد زندگی اغلب چنین است.  چیزهایی که ما با آسیب‌های عاطفی برخورد نکرده‌ایم و با آن‌ها برخورد نکرده‌ایم و وارد روابط می‌شویم و سپس شروع به انجام کارهای شکسته می‌کنیم و سپس تمام وقت خود را صرف سرزنش کردن طرف مقابل می‌کنیم زیرا نگاه کردن به خود بسیار دردناک است. اگر می‌خواهید یک زن بالغ از نظر عاطفی باشید که واقعاً یک زن باکیفیت است، اولین انتخاب مرد است، سپس دست از سرزنش کردن و شروع به مسئولیت پذیری بسیار مهم است. این مثالی که من در مورد آن صحبت می کنم این است که اگر نمی دانید چگونه بر احساسات خود مسلط شوید، چگونه ساکت باشید، حتی وقتی ناراحت هستید، چگونه در یک محیط واکنش مناسب نشان دهید، اتاق را بخوانید و ببینید آیا این رفتار مناسب است یا خیر.  کسی که احساساتش دیکته می کند رفتارش چه اتفاقی بیفتد، سپس دروغ می گویید هوش مصنوعی کنترل عاطفی شما دختری هستید که برای مردی انشا از طریق پیامک می فرستید تا توضیح دهد چقدر شما را آزار داده یا چقدر دوستش دارید یا چقدر دوستش دارید چقدر دوستش دارید.  دنیایت را زیر و رو کرد که چگونه بدون او نمی توانی زندگی کنی، تو دختری هستی که در اولین قرار همه چیز را با دیگران به اشتراک می گذارد، همه چیز درباره اعضای قبلی ات، همه چیز درباره همسر سابقت، هر چه دوست ات را پاک می کنی، کنترلش صفر است  در مورد اینکه چگونه احساس می‌کنید کسی می‌تواند شما را تحریک کند، هر کسی می‌تواند شما را عصبانی کند، روز گذشته با یکی از دوستانم صحبت می‌کردم و او در یک سناریوی دفتری قرار داشت که در آن یک نفر می‌خواست شکایت کند اما دو مرغ وجود داشت، بنابراین او را برای شکایت گذاشتند.  در مورد اتفاقی که برای او رخ داده بود و آنها امیدوار بودند که پس از آن بر روی آن گاری بپرند، حالا آش دارد به من داستان می‌دهد که چگونه به اتاق هیئت مدیره رفت و او را منفجر کرد. من به او گفتم خوب به نظرم می رسد که شماره یک دختر روی شما تأثیر گذاشته است که چیزهایی را در سر شما گذاشته تا شما را آماده کند و آنچه اتفاق می افتد این است که همه شما را مانند یک اسباب بازی بازی می کنند زیرا شما هیچ تسلط عاطفی به اطرافیان ندارید. میز بداند که تو همان دیوانه ای هستی که قرار است حرف بزن  می‌خواهد به این نکته اشاره کند که زنان سیاه‌پوست چقدر دیوانه هستند یا زنان مسن‌تر یا هر چیز دیگری که هستند، دکمه‌های شما را فشار نمی‌دهند، زیرا شما کنترل عاطفی ندارید، آنقدر راحت هستید که کسی می‌تواند دکمه‌های شما را فشار دهد و شما می‌توانید کسی را خاموش کنید. یک کلمه محرک بگویید و همه شما کسی هستید که می توانید بدانید که شما را به راحتی دستکاری می کند، شما دوست دارید تسلط عاطفی داشته باشید، دوست دارید آنها توانایی تسلط بر احساسات شما را داشته باشند و آنها را به گونه ای هدایت کنند که به شما کمک کند اگر به این راحتی در این دنیا تحریک می شد.  جایی که ما با زنان کار می‌کنیم، به‌ویژه می‌توانیم تعداد زیادی از آن‌ها را به نمایش بگذاریم، یادم می‌آید یکی از مربی‌ها می‌گفت که می‌دانی درباره تسلیم صحبت می‌کرد و آنچه در واقع می‌گفت این بود که با مردان صحبت می‌کرد و می‌گفت ببین آیا تو مرد قوی‌ای هستی که باعث می‌شود  ما احساس امنیت بیشتری می‌کنیم و وظیفه او را انجام می‌دهیم، ما به طور طبیعی اکنون می‌خواهیم ارسال کنیم، یکی از افرادی که در کامنت‌ها هستند فعال شد، کلمه ارسال باعث می‌شود که بسیاری از زنان به دلایل مختلف قابل درک باشد و او فقط به یکی از زنان واقعی پاسخ داد که ارسال نمی‌کنند و او به یکباره ادامه داد، او به تازگی طرح را از دست داده است. این زنی است که کنترل عاطفی یا تسلط ندارد، زیرا او حتی حاضر نبود به زمینه گوش کند و حاضر نبود داستان کامل را بفهمد آنچه می خواست فقط بیان احساساتش بود. در آن لحظه این از نظر عاطفی نابالغ است و ارزش کمی دارد که یک زن بالغ در این زمینه به کار می‌برد، سپس به بررسی فردی که این را می‌گوید آن‌ها آدم عاقل هستند، چه محتوای دیگری ایجاد می‌کنند، اجازه دهید من چند حلقه دیگر را تماشا کنم.  منظورم این است که این روزها می‌توانید در عرض 5 دقیقه یک نفر را بفهمید که آیا واقعاً متعهد هستید، زیرا آنها واقعیات را دارند که زمینه کار این شخص چیست، ما متوجه می‌شویم که در کانال یوتیوب فقط افرادی که احساساتی هستند به این فکر می‌کنند. تنها اثری که این شخص تولید کرده است، آنها مجموعه‌ای از کارها را دارند، آن را بررسی کنید، ابتدا متوجه شوید که از کجا آمده‌اند، برای محتوای طولانی‌تر یاد بگیرید که به عقب متمایل شوید و به احساسات خود اطلاعات بیشتری بدهید و حواس شما را با اطلاعات بیشتر تغذیه کنید.  به این نتیجه رسیده اید که در واقع این شخص سمی است، پس تصمیمی بگیرید که باعث می شود در پایان این نظر ظاهری زیبا داشته باشید که معمولاً فقط در حال حرکت است به جای اینکه با یک نظر سمی زندگی کنید، زیرا به همان اندازه که ما فکر می کنیم بخش نظرات برای همه رایگان است.  جایی که مردم در مورد شما قضاوت می کنند و اگر با مردی رابطه دارید و رفتار شما اینگونه است، او یک کلمه می گوید این محرک است و شما خاموش هستید، نمی توانید یک رابطه طولانی مدت را حفظ کنید، جای تعجب نیست که نمی توانید حفظ کنید.  مردی که فقط او را بداخلاق می کند و احتمالاً کسی از آنچه گفتم آزرده می شود، شما احتمالاً نمی توانید دوستان خود را نیز حفظ کنید تا روابط سالمی داشته باشید، باید بتوانیم بر احساسات خود مسلط باشیم و احساس کنیم آنها آنها را تصدیق می کنند و آنها را دقیقاً در آنجا نگه داریم تا زمانی که آنها را حفظ کنند.  آنقدر از بدنمان پرواز کن تا بتوانیم قبل از اینکه خودمان را احمق کنیم اطلاعات بیشتری به دست آوریم، دختران چهارم، کمبود درون نگری است، اگر نمی توانید با آنها صحبت کنید، اگر خودآگاهی ندارید، اگر نمی توانید به درون نگاه کنید.  از شما که واقعاً همان چیزی بود که من در موردش صحبت کردم، شما از نظر عاطفی نابالغ هستید و از نظر عاطفی بالغ هستید، درون نگری درونی دارد که به درون خود نگاه می کند تا ببیند واقعیت ها چیست آیا او کار درستی را انجام داده است و در مورد هر کاری که در طول انجام می دهد فکر می کند.  روز به هر مکالمه ای که در آن روز انجام می دهد منعکس می کند به هر موقعیتی که او دائماً به درون نگاه می کند منعکس می شود و برای اطلاع شما این است که زن زنانه همیشه درونی است و نه بیرونی زیرا او زنی است که به درون خود نگاه می کند تا ببیند آیا من در آن تنظیم شده بودم.  زمان می‌توانستم بهتر عمل کنم، آیا خوب کار می‌کنم، آیا به اندازه کافی احساس خوبی دارم که امروز بیرون بروم و با مردم تعامل داشته باشم، اگر شما توانایی درون نگری را ندارید، قبل از اینکه خودتان را خراب کنید و متوقف کنید، کاری متفاوت انجام می‌دهم.  به درون خود نگاه کنید و با دنیای درونی خود یکی شوید اگر در دنیایی هستید که نمی خواهید در آن باشید چرا دیگران می خواهند در اطراف باشند که واقعا مهم است که با توسعه خودمان  بلوغ عاطفی ما می توانیم با خودمان رابطه ای درون نگر داشته باشیم شماره 5 شما در برقراری ارتباط مشکل دارید واقعاً برای شما مشکل است و من این را درک می کنم من واقعاً در خانواده ای بزرگ شدم که در آن بسیار بی بیان بودم زیرا همیشه چیزهای زیادی وجود داشت.  رفتار کردن با شخصیت های بزرگ زیاد خشونت زیاد فعالیت زیاد ما هفت ساله بودیم ما خانواده های بزرگتر داشتیم ما عمه ها و عموهایمان می آمدند و به دنیای ما سر می زدند بنابراین در کودکی نمی توانستم بیان کنم زیرا این کار را نمی کردم.  حتی صدایی نداشته باشم حتی در حضور بزرگتر حضور نداشتم و بنابراین نمی دانستم چگونه خودم را بیان کنم و این مشکلی نداشت زیرا من دختر کوچک بودم اما وقتی بزرگتر شدم نتوانستم خودم را بیان کنم. مصمم به رفتار خشونت آمیز من به پرتاب کردن چیزها متوسل می شوم و در مسیر خود ظالمانه رفتار می کنم تا زمانی که متوجه شدم وقتی بالغ تر شدم در واقع توانستم دایره لغاتم را بسازم و بگویم وقتی شما از نظر عاطفی نابالغ هستید، ارتباط بیان بسیار دشوار است.  برای شما اگر تلاش می کنید جمله او را فهرست کنید، اگر تلاش می کنید تا به دوستانتان اجازه دهید جمله ای را تمام کنند، اگر تلاش می کنید که اجازه دهید کسی قبل از شما یک جمله را تمام کند یا وقتی به شما فرصتی داده می شود تا نظر خود را بیان کنید، برایتان مشکل است اگر متوجه شوید که نمی توانید به طور کامل احساسات خود را بیان کنید، پس قبل از پایان دادن به این ویدئو، یک عمل ناپختگی عاطفی وجود دارد، می خواهم بدانید که اگرچه این چیزها ارزش کمی دارند و همه این چیزها باعث می شود نتوانید برای حفظ رابطه با یک مرد یا دوستان یا هر کسی و همه این چیزها عواقب وحشتناکی دارند و اگر هر یک از این پنج مورد را داشته باشیم باید بسیار بسیار تحریک شده باشیم تا کاری در مورد آن انجام دهیم. شفقت واقعیت این است که ناپختگی عاطفی، فرزند متولد شده از آسیب است، شما در رشد خود دچار تاخیر هستید، وضعیت و مکانی در زندگی شما وجود دارد که در آن رشد شما با تاخیر مواجه است، بنابراین بله، می توانید سعی کنید برخی از این رفتارها را تغییر دهید و می توانید انجام دهید.  بنابراین با موفقیت می‌دانید که مهارت بهتری را انتخاب کنید، ابزاری بهتر برای مدیریت خود واقعاً شما را بسازد و شما را راهنمایی کند تا تبدیل به یک شخصیت با ارزش شوید، زنی با ارزش بالا که تسلط عاطفی دارد و از نظر عاطفی بالغ برای اداره یک رابطه است، زیرا کشتی های رابطه نیاز به بلوغ دارند، زنان نابالغ زیادی در اینجا وجود دارند که ازدواج کرده اند و ازدواجشان را به هم می ریزند.  اینکه من به بلوغ عاطفی می رسم چیزی است که شما را در یک رابطه عاشقانه نگه می دارد، چیزی است که شما را در رابطه ای نگه می دارد که در آن مورد احترام و احترام و احترام شریک زندگی خود قرار خواهید گرفت، زیرا زمانی که می توانید احساسات خود را کنترل کنید و زمانی که  می توانید آنها را اداره کنید و آنها را به سمتی سوق دهید که به نفع همه باشد، مخصوصاً خودتان، مورد احترام و احترام خواهید بود و بسیاری از بیماری هایی که در روابط رخ می دهد مشخصاً متوجه می شوند که من با یکی از دوستانم صحبت می کردم. روزی دیگر به او می گفتم که ما مجبور نیستیم وارد ازدواج شویم و دعواهای پر سر و صدا داشته باشیم و دعواهای سمی داشته باشیم و دعواهای ناکارآمد داشته باشیم که تار و پود اعتماد را می شکند و باعث می شود که تار و پود احترام و عشق را در روابطمان از بین ببرد.  ما مجبور نیستیم آنچه را که باید انجام دهیم این است که شفا دهیم خودآگاهی را توسعه دهیم تا و فردی را پیدا کنیم که بتواند ما را در آن سطح از خودآگاهی و بلوغ و تمایل ملاقات کند زیرا روابطی وجود دارد که باور کنید یا نه مردم در واقع وارد می‌شوند و در واقع آن را بیرون می‌آورند و سیستم‌ها و ابزارهایی دارند، اما زمانی که در وضعیت خوبی نیستند و این روابط نه تنها از دست رفته‌اند، بلکه کیفیتی ایجاد می‌کنند که باعث شکوفایی همه می‌شود، از تماشای شما بسیار سپاسگزارم. این ویدیو شما را در ویدیوی بعدی خود خواهم دید اما در عین حال مراقب شما هستم من شما را خیلی دوست دارم بای خداحافظ آفرین برای اینکه به پایان این ویدیو رسیدید اکنون کاری که من دوست دارم انجام دهید این است که در آن بنویسید نظرات چه نکته ای است که از این ویدیو تمرین خواهید کرد و چه عنصری را در تمام روابط آینده خود به کار خواهید برد، واقعاً بسیار مهم است تا بتوانید در مورد اطلاعاتی که دریافت می کنید آگاهانه و عمدی باشید. از هر بند، تا بتوانید به قو سیاه آگاه تبدیل شوید، امیدوارم که ما را در اینستاگرام و فیس بوک و همه دسته های اجتماعی ما در اینجا در آکادمی روابط قو سیاه دنبال کنید، از تماشای شما بسیار سپاسگزارم و شما را در سایت خود خواهیم دید.  ویدیو بعدی ممنون