اکثر رابطه های امروزی مدت زیادی طول نمی کشد . این مساله به دلیل عدم وجود عشق نیست بلکه به دلیل عدم توانایی فرد در وفادار ماندن نسبت به تعهدات زندگی مشترک است . فریبکاری یکی از دلایل اصلی جدا شدن زوج ها است . اکثر افرادی که قربانی این سرنوشت غم انگیز شده اند ، قسم خورده اند هرگز دوباره عاشق نشوند .اکثر افراد تایید می کنند ، فریب خوردن از طرف کسی که عمیقا دوستش داشته اند ، غم انگیزترین چیزی است که کسی می تواند تجربه کند .

در حالی که افراد از راه سخت ، درس عبرت می گیرند ، به این معنی نیست که شما باید معتقد باشید کسی نمی تواند شما را عمیقا و صادقانه دوست داشته باشد (به خصوص اگر در حال حاضر در رابطه هستید ) . به جای ترسیدن از اعتماد به شریک زندگیتان ، بهتر است وفاداری او را بررسی کنید . در این مقاله از وبسایت یک زوج  ،  نشانه های زن وفادار را بررسی خواهیم کرد . بنابراین شما می توانید بفهمید زن مقابلتان ، شما را فریب می دهد یا خیر ؟

نشانه های زن وفادار چیست ؟ 11 نشانه وابستگی زن به مرد

1. از بودن با شما خسته نمی شود
مهم نیست چقدر در مورد یک موضوع تکراری صحبت کرده اید ، او یک اشتیاق بی پایان نسبت به صحبت های شما نشان می دهد و به تمام چیزهای عرفانی و دنیوی که شما فکر می کنید ، علاقه دارد . او هرگز از بودن و گردش کردن با شما خسته نمی شود .

 

2. شما را به دیگران معرفی می کند
او شما را به دوستان و خانواده اش معرفی می کند . شما بخشی از خانواده او هستید و چیزهای زیادی درباره روابط اجتماعی او می دانید . او همیشه از معرفی کردن شما به هر کسی که می شناسد هیجان زده و خوشحال می شود . او هرگز شما و رابطه اش با شما را مخفی نمی کند زیرا او فکر می کند داشتن مردی مثل شما در زندگی باعث افتخار است .

 

3. وجود شما را در رسانه های اجتماعی اعلام می کند
بعضی از دختران زندگی عاشقانه خود را به صورت آنلاین مطرح نمی کنند ، بنابراین مردها ابراز علاقه به آن ها از طریق اینترنت را رمانتیک می دانند . اگر او حضور شما در زندگی اش را در تمام رسانه های اجتماعی اش به صورت همیشگی اعلام کند ، بنابراین مطمئن باشید او نسبت به شما وفادار است و از اینکه حضور شما در زندگی اش را به جهان اعلام کند ، ترسی ندارد .

نشانه های زن وفادار چیست ؟ 11 نشانه وابستگی زن به مرد

4. همیشه تلاش می کند شما را تحت تاثیر قرار بدهد
او همیشه تلاش می کند بهترین و خاص ترین بخش خود را به شما نشان بدهد ، نه به خاطر اینکه نیازی دارد ، شما از قبل می دانید او چه زن شگفت انگیز و خارق العاده ای است . با این وجود همیشه می خواهد کاری انجام بدهد یا چیزی را نشان بدهد که شما را تحت تاثیر قرار بدهد . مطمئن شوید شما از این تلاش ها قدردانی می کنید و کارهای او را تشخیص می دهید .

 

5. اسرار مهم زندگی خود را با شما در میان می گذارد
شما فقط معشوق او نیستید ، بهترین دوست او هم هستید . اگر به شما اطمینان دارد و در مورد عمیق ترین افکارش با شما صحبت می کند ، به این معنی است که شما شخص مهمی هستید و ارزش اعتماد را دارید. به عبارت دیگر او با این کار خودش را برای شما مانند یک کتاب باز نشان می دهد . او نشان می دهد که چگونه آسیب پذیر است زیرا درست مانند اینکه شما به او اعتماد کرده اید او هم می تواند به شما اعتماد کند .

 

6. او همیشه صادق است
او هرگز در مورد مسائل مهم ، مخصوصا مسائلی که به رابطه شما مربوط است ، دروغ نمی گوید ، حتی اگر مساله ای باشد که به هر دوی شما آسیب بزند . او می داند ، رابطه ای که بر پایه دروغ ساخته شده باشد ، هرگز دوام نمی آورد .

نشانه های زن وفادار چیست ؟ 11 نشانه وابستگی زن به مرد

7. نگاهش به شما فرق می کند
لازم نیست حرفی بزنید ، و حتی لازم نیست او کاری انجام دهد ، او با نگاهش می گوید که شما عشق زندگی اش هستید و نه هیچ شخص دیگری . چشم ها ، پنجره ای به روح هستند . چشم ها نمی توانند دروغ بگویند . اگر شما به او مشکوک هستید ، فقط به چشم هایش نگاه کنید و جوابتان را پیدا کنید .

نشانه های زن وفادار چیست ؟ 11 نشانه وابستگی زن به مرد

8. رابطه اش با شما در اولویت است
او اولویت هایش را می داند و همیشه شما را در اولویت قرار خواهد داد . به عبارت دیگر او هرگز کاری نمی کند یا تصمیمی نمی گیرد که رابطه اش با شما خراب شود . خانواده و شغل برای او اهمیت دارند ، ولی هم چنین معتقد است رابطه اش با شما هم اهمیتی مشابه دارد . شما تنها قسمتی از زندگی عاشقانه اش نیستید بلکه بخش همیشگی و ضروری زندگی اش هستید . مهم نیست او چقدر مشغله داشته باشد ، همیشه برای شما وقت دارد .

 

9. در بدترین حالت شما در کنار شماست
یکی از آزمایش های عشق حقیقی این است که اگر شخصی در بدترین وضعیت در کنار شما باقی بماند ، عاشق واقعی است . اگر دختر مقابل شما در بدترین وضعیت در کنار شماست و شما را حمایت کند و دوست داشته باشد ، حتی اگر باعث آسیب زدن به خودش باشد ، بنابراین شما خوشبخت ترین مرد جهان هستید .

 

او ترجیح می دهد در بدترین وضعیت در کنار شما باشد تا اینکه در جای دیگر در رفاه و خوشی باشد . حتی اگر بتواند با شخص دیگر شاد باشد و آینده بهتری داشته باشد ، او هرگز شما را ترک نخواهد کرد. او همیشه شما را در بدترین وضعیت قبول می کند و به جای پیدا کردن مرد دیگر ، به بهبود شما کمک می کند .

 

10. او نقش همسری را به خوبی بازی می کند
زن وفادار ، نقش زن در رابطه را می داند و همه نقش ها را به خوبی اجرا می کند . او این کارها را به عنوان وظیفه انجام نمی دهد ، بلکه او صادقانه و خالصانه دوست دارد ، آن ها را انجام بدهد . داشتن رابطه برای او معنای زیادی دارد و او برای شما فقط یک دوست یا یک عاشق نیست ، بلکه یک زن وفادار و صادق برای زندگی است .

 

11. جمله من دوستت دارم را همیشه می گوید
او همیشه به شما ابراز علاقه می کند و در بعضی مواقع او با کارهایش به شما این جمله را می گوید . در زمان و مکانی که شما اصلا انتظارش را ندارید شما جمله “دوستت دارم” را می شنوید یا احساس می کنید . از همه مهم تر شما عشق او را زمانی احساس می کنید که بیشتر از همه به آن نیاز دارید .

 

ترس از صدمه دیدن و شکستن قلبتان به خاطر خیانت و بی وفایی می تواند فلج کننده باشد و شما را متقاعد کند هرگز دوباره به کسی اعتماد نکنید . با این حال شما باید به خودتان شانس دوباره ای بدهید و کمی به عشق واقعی ، اعتقاد داشته باشید . شما باید اعتقاد داشته باشید که با شخصی متفاوت روبرو هستید ، شخصی که فقط برای اینکه عاشق شماست هر کاری برای شما انجام می دهد .