[موسیقی] هنگام کار با کودکان در طوفان ناشناخته های زیادی وجود دارد که باید در طول روز مدیریت شوند، مانند اختلال در کلاس، دعوا در اتوبوس یا دانش آموزی که از درگیر شدن کامل در کار خود امتناع می کند، اما با وجود این مشکلات که شما همچنان ادامه می دهید، همچنان ادامه می دهید. تلاش‌های شما برای مشارکت و ادامه دادن در تلاش‌هایتان برای آموزش سلام، نام من سارا جنسن است و من کلاریسا بل هستم و با مرکز دانشگاه کنتاکی در زمینه تروما و کودکان، امروز اینجا هستیم تا دو استراتژی برای مدیریت تعداد زیادی از افراد به شما ارائه دهیم.  طوفان هایی که دانش آموزان در طول روز حضور دارند به طور خاص در مورد استراتژی های خودتنظیمی بحث خواهیم کرد. یک کار بسیار پیچیده است و دانش آموزان برای اینکه بتوانند خودتنظیمی کنند، ابتدا باید از احساسات بدن خود آگاه باشند، افکار و رفتارشان. آنها باید احساسات بدن خود را اصلاح کنند، احساسات و رفتارهای خود را برای اطمینان از اینکه آنها یک پاسخ مفید در مقابل یک پاسخ غیر مفید از خود نشان می دهند، زیرا می بینید که خودتنظیمی شامل سه مرحله مختلف است، ابتدا باید آگاه باشید سپس باید ارزیابی کنید که در نهایت مقداری دارید.  اصلاح شده و ما بدون اینکه متوجه باشیم این مراحل را انجام می دهیم به عنوان مثال فرض کنید محدودیت سرعت 35 است و شما با سرعت 40 مایل در ساعت حرکت می کنید ناگهان یک افسر پلیس شما را برای سرعت گرفتن به سمت شما می کشد بلافاصله قلب شما شروع به تپیدن بنگ می کند و شما  به شدت شروع به نفس کشیدن کنید ذهنتان تند تند فکر کرده اید، نمی توانم باور کنم این اتفاق می افتد، این خیلی ناعادلانه است و من برای سر کار دیر می آیم و وقتی افسر به شما نزدیک می شود، یک نفس عمیق بکشید. خودت اشکالی ندارد، من مشکلی نمی‌خواهم، هنوز هم احتمالاً وقتی افسر به وسیله نقلیه شما می‌رسد، به او اخطار می‌دهید، گواهینامه خود را به او می‌دهید و در عرض چند ثانیه به تمام سؤالات او با آرامش پاسخ می‌دهید که درگیر این فرآیند پیچیده شده‌اید.  خودتنظیمی متأسفانه ما همیشه در خودتنظیمی موفق نیستیم و دانش‌آموزان ما نیز گاهی اوقات با تنظیم خود مشکل دارند، امروز دو تکنیک خودتنظیمی را به اشتراک می‌گذاریم که هر کسی در سیستم آموزشی می‌تواند تنفس عمیق را به کودکان بیاموزد. حتی به شما کمک کند، مهم است به یاد داشته باشید که مهارت های خودتنظیمی باید به دانش آموزان آموزش داده شود، زمانی که دانش آموز در حال حاضر آرام و آسوده است، زمانی که دانش آموزی احساسات شدید یا احساسات بدنی ناراحت کننده را تجربه می کند ظرفیت یادگیری آنها به شدت کاهش می یابد و نمی توانند  برای حفظ مهارت‌هایی که می‌خواهید به آن‌ها بیاموزید، بنابراین بهتر است این مهارت‌ها را در زمانی که دانش‌آموزان آرام هستند، آموزش داده و تمرین کنید تا در نهایت در زمانی که از نظر احساسی بالا می‌روند، بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. بحث خواهد شد که نفس عمیق نفس عمیق اسامی مختلفی دارد، مانند تنفس دیافراگمی، تنفس شکمی یا تنفس شکمی، صرف نظر از اینکه شما آن را چه می نامید، این فرآیند همان است که ابتدا یک نفس عمیق و آهسته از طریق بینی خود می کشید، تصور کنید که در حال مکیدن همه دستگاه ها هستید.  هوای اتاق را به آرامی از طریق دهان خود بازدم کنید و سعی کنید هنگام بازدم نفس خود را کنترل کنید و مطمئن شوید که تمام هوا از ریه های خود خارج می شود. این روند باید کمی طولانی تر از روند دم باشد.  خیلی وقت‌ها این واقعاً ساده به نظر می‌رسد، درست است، اما چرا این کار انجام می‌شود، وقتی ما نفس عمیق می‌کشیم، چیزهای زیادی در داخل اتفاق می‌افتد، بیایید نگاهی دقیق‌تر به بدن خود بیندازیم و چگونه تنفس عمیق و سایر تکنیک‌های خودتنظیمی روی ما تأثیر می‌گذارند و در نهایت به خودمان کمک می‌کنند. -تنظیم زمانی که کودکان احساسات شدیدی را تجربه می کنند، آنها دارای بسیاری از احساسات مختلف بدن هستند، مانند ضربان قلب، تنش عضلات، افزایش دمای بدن، درد معده، تنفس کم عمق یا تعریق، این پاسخ ها در نتیجه عملکرد سیستم عصبی سمپاتیک ما هستند که سیستم عصبی سمپاتیک به عنوان یک درونی عمل می کند.  هشدار و نشانه های بدنی که توسط سیستم عصبی سمپاتیک فعال می شوند به ما کمک می کنند موقعیت ها را تفسیر کنیم و افکار ما را تحریک می کند و به ما کمک می کند تا رفتار یا پاسخ های خود را تعیین کنیم، مهم است توجه داشته باشید که این روند بسیار سریع و ناخودآگاه اتفاق می افتد که چند نفر از شما تا به حال سعی کرده اید صحبت کنید.  به سیستم عصبی سمپاتیک خود سلام، درست است، احتمالاً پاسخی دریافت نخواهید کرد، بنابراین برای کمک به مدیریت سیستم عصبی سمپاتیک و مدیریت احساسات بدن خود، باید اقداماتی انجام دهیم تا شدت نشانه های بدن خود را کاهش دهیم چگونه دوویل یا شروع کنیم. برای آرام کردن سیستم عصبی سمپاتیک، سیستم عصبی پاراسمپاتیک را فعال می‌کنیم که همتای آرام‌تر سیستم عصبی سمپاتیک است. مشاهده کنید که سارا در حالی که نفس عمیق می کشد وقتی سارا نفس عمیقی کشید در شانه هایش بدنش سفت شد و بدنش را به سمت داخل فرو برد. به این ترتیب روش موثری برای تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک ما نیست زیرا ما در حال فرو ریختن صندلی هستیم که جریان هوا را محدود می کند و بدن را منقبض می کند همه این عوامل مانع از آرامش ما می شود در عوض ما می خواهیم شما در یک وضعیت آرام بنشینید یا بایستید. شانه های پهن هنگام یادگیری نفس عمیق، همچنین تمرین خوبی است که دستان خود را روی قفسه سینه و شکم خود قرار دهید، هدف شما از تنفس عمیق پر کردن دیافراگم با هوا در هنگام نفس کشیدن عمیق است، دست روی شکم شما باید از طریق آن بالا برود.  دست روی سینه ات بگذار چند دقیقه با هم نفس عمیق بکشیم و بیایید در واقع از شما می خواهم که دعا کنید خوب [ موسیقی] خوب چه احساسی دارید ممکن است متوجه شوید که ضربان قلب شما کاهش یافته است بدن شما احساس آرامش بیشتری می کند و حتی ممکن است احساس کنید آرام‌تر ما دوست داریم همه دانش‌آموزانمان پس از تنفس عمیق این احساس را داشته باشند، اما این برای همه صدق نمی‌کند، برخی از دانش‌آموزان گفته‌اند که وقتی واقعاً احساس می‌کنند کنترلی ندارند و سعی کرده‌اند نفس عمیق بکشند، کمی کمک می‌کند، اما هنوز هم بسیاری از بچه‌ها به‌عنوان مربیان و بزرگسالان دلسوز، به‌عنوان مربیان و بزرگسالان دلسوز، می‌توانند از استراتژی‌های تمرکز ذهنی برای فعال کردن مراکز فکری مغزشان (موسیقی) بهره ببرند. به عنوان مثال، ممکن است از کودکی بخواهیم که پاسخی غیرقابل کنترل نشان می دهد تا در مورد انتخاب های خود فکر کند و عواقب آن را به آنها یادآوری کند یا به آنها بگوید که قوانین را می دانند و باید از آنها پیروی کنند، مناسب است دانش آموزان را اصلاح کنیم و آنها را تشویق کنیم  در مورد عواقب فکر کنید با این حال زمان بندی ضروری است و روش هایی که ما برای کمک به دانش آموزان در ارتباط با افکار یا رفتار خود استفاده می کنیم می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند زمانی که کودکان مضطرب هستند یا در حالت تحریک بیش از حد از محیط فعلی جدا می شوند و بیش از حد متمرکز می شوند.  در مورد یک بی عدالتی درک شده یا آنها بر روی یک فکر منفی تثبیت می کنند وقتی این اتفاق می افتد نزدیک شدن به دانش آموزان به شیوه ای که آنها متوجه می شوند که مورد سرزنش یا سرزنش قرار می گیرند می تواند منجر به تشدید بیشتر شود، ما می توانیم از مدل های SOS به عنوان راهی برای کمک به دانش آموزان استفاده کنیم تا سرعت خود را کاهش دهند و در مورد آنها فکر کنند. وضعیت فعلی بدون تشدید بیشتر آنها SOS یک استراتژی است که در تحقیقات و مداخله مبتنی بر شواهد یافت می‌شود و این شکل خاص از SOS معمولاً در محیط مدرسه استفاده می‌شود SOS یک استراتژی تمرکز ذهنی است که شامل سه جزء است.  به محض اینکه دانش آموز شروع به نشان دادن پریشانی کرد، مهم است که آنها را تشویق کنید تا در طول فرآیند کند کردن سرعت خود را کاهش دهند. احساس و تنفس عمیق آرامش بخش می تواند راهی عالی برای کمک به این امر باشد. گام بعدی تشویق دانش آموز به جهت گیری برای خود است به این معنی که ذهن و بدن خود را به زمان حال برمی گردانیم و اساساً آنچه ما دانش آموزان را به انجام آن تشویق می کنیم این است که توجه را از منبع احساسات شدید آنها دور کنید و به جای آن روی چیزهایی در محیط فعلی تمرکز کنید. به سادگی حواس خود را درگیر می کنید و با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار می کنید، می توانید از خود سوالاتی بپرسید مانند من کجا هستم من با چه کاری انجام می دهم و چه می شنوم، همچنین می توانید به احساس بدن خود در صندلی و چگونگی توجه کنید. پاهای شما احساس می‌کنند که زمین را لمس می‌کنند زیرا کودک می‌تواند سرعتش را کم کند و ذهن حاضرتر شود، آنها بهتر می‌توانند پاسخ دهند و به شیوه‌ای منطقی ارتباط برقرار کنند، تمایل ما در این مرحله ممکن است شروع گفتگو با کودک در مورد نامناسب بودن آنها باشد.  رفتار یا انتخاب‌ها، با این حال، خودآزمایی که آخرین مرحله در SOS است، اطلاعات بسیار مورد نیاز را در مورد وضعیت فعلی کودک در حین جستجو در اختیار ما قرار می‌دهد. پایین orient و خود بررسی این استراتژی است که کارکنان مدرسه می توانند از آن برای راهنمایی دانش آموزان در فرآیند خودتنظیمی استفاده کنند، بیایید آن را امتحان کنیم .  جونز او مدام من را انتخاب می کند او به عمد این کار را انجام می دهد. می شنوم که شما چه می گویید بیایید یک دقیقه وقت بگذاریم و سرعت خود را کم کنیم، خوب با من نفس عمیق بکشید، آن را امتحان کنید خوب خوب، بنابراین به زمین زیر پای خود توجه کنید اکنون به اطراف نگاه کنید اتاق متوجه برخی از چیزهایی است که می بینید چیزهایی هستند که می شنوید کمی آرام تر به نظر می رسند، کمی خوب است، بنابراین در مقیاس یک تا ده، جایی که یک این است که شما اصلا استرس ندارید و ده بیشترین استرس را احساس می کنید.  تا به حال تجربه کرده ام که در حال حاضر چقدر استرس دارید، احتمالاً در هفت سالگی، زیرا من از این موضوع خیلی خسته شده ام، بنابراین شما احساس می کنید که اکنون از هفت سالگی گذشته اید، چه در مورد کنترل شخصی شما، جایی که کنترل شخصی بر آن نیست. افکار و احساسات شما و بدن و ده کنترل کامل بر افکار و احساسات و احساسات بدن شما است که چقدر کنترل شخصی احساس می کنید که کنترل دارید شاید مانند پنج تا پنج خوب عالی خوب خوب بسته به اینکه دانش آموز پس از SOS من چگونه پاسخ می دهد.  نیاز به درگیر کردن دانش آموز در استراتژی اضافی برای مثال اگر کودکی گزارش دهد که سطح استرس او بسیار زیاد است و کنترل شخصی او بسیار پایین است، این باید نشان دهنده نیاز دانش آموز به اجرای استراتژی های اضافی برای خودتنظیمی باشد. حل کردن با دانش آموز یا رجوع به طرح ایمنی فردی آنها برای شناسایی راهبردهای آرامش بخش که برای آن دانش آموز خوب کار می کند، این یک استراتژی و یک روش فکری است که ممکن است نیاز به یک سیستم دوره سازگاری داشته باشد، بسیاری از ما به نگاه کردن به اطراف فکر نمی کنیم. اتاق یا توصیف یا صحبت کردن در مورد احساس بدن آنها روی صندلی، همانطور که ممکن است این یک روش جدید برای شما باشد، همچنین یک روش جدید برای دانش آموزان است. من شما را تشویق می کنم آن را امتحان کنید و ناامید نشوید.  اگر برای اولین بار کار نکرد که یادگیری تمرکز مجدد توجه و حضور ذهن نیاز به تمرین دارد، فوس ابزار بسیار خوبی است که می تواند به سرعت برای کمک به مدارس برای کمک به دانش آموزان بدون افزایش بیشتر مداخله کند، از اینکه امروز به ما پیوستید، سپاسگزاریم. امیدوارم سعی کنید این تکنیک ها را با بچه ها اجرا کنید که این تکنیک ها واقعا کارساز هستند و وقتی به درستی انجام شود می تواند به بچه ها کمک کند تا خودتنظیمی کنند و بر یادگیری تمرکز کنند یادتان باشد این راهبردها را معرفی کنید که در آن دانش آموزان نامیده می شوند یادگیری در کجا دشوار است.  شما ناراحت هستید یا در منطقه هستید همچنین برخی از مهارت‌هایی را که دانش‌آموزان هنگام یادگیری نحوه استفاده از این استراتژی‌ها به آن‌ها نیاز خواهند داشت، در نظر بگیرید، بسیاری از تکنیک‌های خودتنظیمی دیگر نیز وجود دارد که می‌تواند برای کودکان مفید باشد و ما برخی از پیوندهای منابع را در فهرست قرار داده‌ایم. یادداشت‌های ویدیویی زیر این منابع می‌توانند به شما درک بیشتری از تکنیک‌هایی که توضیح داده‌ایم و همچنین معرفی برخی از تکنیک‌های جدید که می‌توانید آنها را امتحان کنید، می‌دهد، همچنین پیوندهایی به ویدیوهای دیگر ما وجود دارد که برای ارائه اطلاعات به مراقبان درباره تأثیرات تروما طراحی شده‌اند.  باید برای فرزندشان کمک بخواهند و اینکه چگونه ارتباط مدرسه می تواند تاب آوری را افزایش دهد از شما برای پیوستن به ما سپاسگزاریم و لطفاً به کار خوب خود ادامه دهید [Music]