نشانه های عاشق شدن دختران

 

1- هر کجا شما باشید او هم همانجاست :
وقتی دختری عاشق می شود ، به طور اتفاقی هر کجا که آن پسر باشد او هم پیدایش می شود . به عبارت بهتر سعی می کند بیشتر در اطراف شما باشد . دخترها به خاطر اینکه در ابراز علاقه شان غیر مستقیم عمل می کنند سعی دارند تا با این کارها توجه پسری را که به او علاقه مند شده اند به خود جلب کنند . ولی متاسفانه اکثر پسران نسبت به این رفتار دخترها بی تفاوت هستند . پس توجه داشته باشید که اگر دختری به صورت مداوم در سر راهتان قرار گرفت احتمال این وجود دارد که او این کار را به صورت عمدی و برای جلب توجه شما انجام می دهد .

2- نشانه های زبان بدن هنگام عاشق شدن دختران :
یکی از ابزار شناسایی حالات درونی افراد زبان بدن می باشد که از این مورد می توان در تشخیص عاشق شدن دختران هم استفاده نمود . در زیر بعضی از نشانه های زبان بدن دختران عاشق را مشاهده می کنید :

– در جهت شما با شانه یا پاهایش اشاره می کند .
– هنگام صحبت کردن با شما به طرفتان خم می شود .
– بازی با موها و درست کردن موها
– لمس کردن دسته عینک یا نوازش دادن جواهرات مانند گوشواره و انگشتر
– خیره شدن به صورت شما هنگام صحبت
– تقلید کردن از رفتار شما (به طور مثال اگر دستتان را روی میز بگذارید او هم دستش را روی میز می گذارد ) .
– وقتی به او نگاه می کنید و وی را برانداز می کنید ، او لبخند می زند .

اگر بعضی از نشانه های فوق را در دختری دیدید تقریبا می توان گفت او به شما علاقه مند شده است و به اصطلاح دارد به شما چراغ سبز نشان می دهد .

 

3- همیشه برای پسر مورد علاقه اش وقت دارد:
یک پسر هرگز از دختری که عاشق شده جملات زیر را نمی شنود : ” الان کار دارم” “باید ببینم وقت دارم ” ” نمی دونم می تونم بیام یا نه ” این قانون اصلی عشق است . اگر دختری عاشق پسری شده باشد همیشه خودش را دسترس او قرار خواهد داد . او احتمالا شماره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد یا اینکه از شما شماره تلفن تان را خواهد گرفت . او در کمترین زمان ممکن پاسخ تلفن ، پیامک یا ایمیل های شما را می دهد . او دعوت های شما را برای با هم بودن می پذیرد و اگر روزی که شما تعیین کرده اید مشکلی داشته باشد و نتواند سر قرار حاضر شود این گونه جواب شما را خواهد داد : ” امروز نمی تونم اگه اشکال نداره فردا بریم ، باشه ؟ ”

 

4- او دوست دارد همه چیز را درباره پسر بداند :
هنگامی که دختری به پسر علاقه مند می شود به صورت ناخودآگاه دوست دارند همه چیز را در مورد او بفهمند . او در مورد مسائل گوناگون مانند سوابق شما ، فیلم مورد علاقه و … از شما سوال می کند . انگیزه دختران از این سوالات این است که با پسر مورد علاقه اش هماهنگی و اشتراک بیشتری برقرار کند . به طور مثال اگر پسر مورد علاقه اش از شناکردن در دریا  بدش می آید او نیز ناگهان از شنا کردن در دریا متنفر خواهد شد .

 

5- او وضعیت مالی پسر را بررسی می کند :
دختری که عاشق شده است دوست دارد از توانایی مالی همسر آینده اش  آگاه شود . سوالاتی مانند اینکه اهل کجا هستی یا کجا زندگی می کنی ؟ ماشینت چیه ؟ شغلت چیه یا قصد داری در آینده چه کار کنی ؟ می تواند نشانه ای از علاقه مندی او باشد . اگر پاسخ این سوالات با استانداردهای او برای همسر آینده اش مطابق باشد نشانه های بعدی ظاهر خواهند شد و گرنه علاقه مندی او از بین خواهد رفت .

 

6- بی قراری و بی تابی :
اگر دختری فقط در حضور شما بی تابی و بی قراری کند به احتمال زیاد فکر ازدواج با شما را در سرش دارد . اگر دختری واقعا علاقه مند به پسری باشد و آن پسر نتواند متوجه اشتیاق  دختر شود ، دختر در حضور او دستپاچه و بی قرار خواهد شد .

 

7- او در مورد علایق مشترک با شما صحبت می کند :
او دوست دارد علایق مشترک شما با خودش را بفهمد و نسبت به آن برای شما اشتیاق نشان بدهد . اگر او بفهمد شما هم به ورزش تنیس علاقه مند هستید می گوید “تو هم بازی تنیس را دوست داری ؟  ” اگر او چنین رفتاری از خود نشان داد بدانید که دوست دارد شما او را به بازی تنیس دعوت کنید .

 

8- به زنان دیگر حسودی می کند :
اگر دختری عاشق پسری شده باشد و آن پسر را در حال صحبت کردن به طور صمیمی با زنان دیگر ببیند . حرص می خورد و جلز و ولز می کند ، چون او از پسر مورد علاقه اش انتظار دارد برایش بیشتر از یک دوست معمولی باشد . توجه داشته باشید که برخی از دختران کلا با دیگران حالت دوستانه دارند و ممکن است بعضی از این رفتارها را نسبت به همه ی پسرها داشته باشند ، اما اگر تعداد زیادی از نشانه ها را در دختری دیدید می توانید به دلتان صابون بزنید که او به شما علاقه مند است و برای ازدواج به شما فکر می کند .