نشانه های مرد وفادار

تمام دختران در مورد مرد کامل (مردی که امیدوارند روزی پیدا کنند و تمام عمرشان را با او بگذرانند ) ، نظر خودشان را دارند . بعضی دخترها مردهای بلند و بعضی دیگر مردهای کوتاه را ترجیح می دهند . بعضی دخترها ، مردی را می خواهند که با او خوش بگذرانند ، در حالی که بقیه مردی را می خواهند که با او همدردی کند . اما مهم نیست شما چه نوع ویژگی فیزیکی یا شخصیتی را دوست دارید ، چیزی که بیشتر از همه مهم است وفاداری است نه چیزهای دیگر . بنابراین اگر شما می خواهید مطمئن شوید که طرف مقابل شما یک مرد وفادار است نشانه های زیر را در او پیدا کنید .

1. خودخواه نیست
فریبکاری بدترین نوع خودخواهی است ، بنابراین اگر مرد شما در لحظه آخر شما را ترک می کند یا وقتی که شما بیشتر از همیشه به او نیاز دارید ، پشتتان را خالی می کند ، احتمالا او ارزشش را ندارد .اگر او به نیازهای شما احترام می گذارد و خودش را کاملا صرف رابطه با شما می کند او یک مرد وفادار است .

 

2. او هرگز با زنان دیگر ارتباط برقرار نمی کند
او به شما احترام می گذارد و فقط به شما نگاه می کند . چیزی بدتر از این نیست که مرد شما به صورت اتفاقی با دختران دیگر رابطه برقرار کند . یک مرد واقعی این را می داند و به شما اطمینان می دهد که شما تنها یک گزینه نیستید و انتخاب نهایی او هستید . ممکن است او به زنان دیگر نگاه اجمالی داشته باشد ، اما هرگز در زنان دیگر غرق نمی شود و با آن ها لاس نمی زند ، زیرا شما برای او بسیار زیباتر هستید .

 

– او با زنان دیگر رابطه اجمالی دارد ، ولی خط قرمزهای مشخصی در ارتباط دارد . هرگز دست دادن یا بغل کردن یا هر کار دیگری که شما به عنوان خط قرمز مشخص کرده اید ، در کار نخواهد بود .

 

– هر زمان دختری با او شروع به لاس زدن کند ، او اسم شما را می برد و به طرف مقابل می فهماند که علاقه ای به رابطه با او ندارد .

 

– او اپلیکیشن هایی که برای یافتن معشوقه استفاده می کرده را کاملا حذف می کند .

 

– او ارتباطش را با دخترانی که پیش از شما در زندگیش بوده اند ، کاملا قطع می کند . این شامل اینستاگرام ، فیسبوک ، تلگرام و … می شود .

 

– اگر دختر دیگری بیش از حد به او نزدیکی کند ، او خودش را جا به جا می کند یا از او درخواست می کند تا متوقف شود زیرا احساس ناراحتی می کند .

 

3. هرگز با افرادی که دوست دارد رقابت نمی کند
اگر او با شما رقابت می کند و تلاش می کند تا بهتر از شما باشد ، مهم نیست شما چگونه باشید ، او فقط به خودش اهمیت می دهد . او نیاز دارد تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهد و مشخص نیست چقدر طول می کشد تا این کار را با زنان دیگر انجام بدهد .

4. همراه همیشگی شما خواهد بود
او مطمئن می شود که حال شما خوب است و احساس امنیت و آرامش می کنید . اگر مریض شوید ، او با یک کاسه سوپ در کنار شماست ، اگر ناراحت باشید ، شانه هایش را برای گریه کردن ، در اختیارتان می گذارد . او به شما اطمینان می دهد که تنها شخصی است که در روزهای سخت در کنار شما می ماند .

5. نسبت به رابطه وفادار است
یک مرد وفادار هرگز در مورد زنی که دوست دارد صحبت منفی نمی کند . حتی اگر مشاجره شود ، او تفاوت صحبت های منفی و مشاوره را می داند و حتی اگر شوخی باشد او صحبت های منفی در مورد شما یا رابطه با شما را قطع می کند ، زیرا برای آن ارزش زیادی قائل می شود .

 

6. دائما تلاش می کند اعتماد شما را جلب کند
او شما را بدون اطلاع ترک نمی کند . هرگز فراموش نمی کند که یادداشتی برای شما بگذارد تا بدانید او کجاست . می داند اعتماد بخش مهمی در رابطه است و به شما اطمینان می دهد که در کنار او تکامل یافته و رشد خواهید کرد .

 

7. وفاداری اش را ابراز می کند
او حتی با کوچکترین چیزها وفاداری خودش را نشان می دهد . قهوه صبحانه را آماده می کند ، بنابراین شما می توانید 5 دقیقه بیشتر بخوابید . بعد از یک روز سخت برای شما خوراکی های مورد علاقه تان را می خرد و شام را آماده می کند تا شما مجبور نباشید آشپزی کنید . به حرف های شما گوش می دهد ، نه به خاطر اینکه شما درخواست می کنید بلکه به خاطر اینکه به شما علاقه مند است .

8. کاملا مراقب شماست
او مراقب شماست نه برای اینکه می تواند از شما چیزی دریافت کند ، زیرا لبخند شما برای او باعث خوشحالی است . اینکه او بزرگترین حامی و عشق شما و در کنار شما باشد برای او بسیار لذت بخش است . تا زمانی که شما هستید او شما را دوست دارد زیرا برای او عالی هستید . او زیر نظر گرفتن زنان دیگر را ترک می کند زیرا بهترینشان را پیدا کرده است .

9. حلقه شما را همیشه دارد
او هرگز حلقه نامزدی شما را از دستش خارج نمی کند ، زیرا می خواهد همه متوجه شوند که او قصد دارد برای همیشه با شما بماند .

 

10. از شما نمی ترسد
او هرگز از استفاده کردن از تلفن همراهش در مقابل شما نمی ترسد ، زیرا او به کسی که برای شما ناخوشایند است پیامکی ارسال نمی کند یا جواب او را نمی دهد و یا اینکه شخصی را با نام جعلی در تلفن همراهش پنهان نکرده است .

11. چیزی برای مخفی کردن ندارد
او به شما پسورد ایمیل و کلید آپارتمانش را می دهد . هیچ کس دوست ندارد به کسانی که ملاقات می کند اجازه بدون محدویت برای ورود به منزلش را بدهد ، بنابراین اگر مرد شما به اندازه ای به شما اطمینان داشت که قبل از درخواست شما ، یک کلید زاپاس آپارتمانش را به شما بدهد ، این یک نشانه خوب از وفاداری او به شماست . او بر روی تلفن همراهش کلمه عبور قرار نمی دهد و اگر شما نیاز داشته باشید عکس های فیسبوکش را ببینید او بدون تردید کلمه عبور فیسبوکش را به شما خواهد داد . او برای شما مانند یک کتاب باز است و چیزی برای پنهان کردن ندارد .


12. با پیامک لاس نمی زند
او تنها از شکلک های قلب و چشمک استفاده می کند . به بیان بهتر هیچکدام از پیامک های او نمی تواند لاس زدن او با شما را ثابت کند .

 

13. رابطه جنسی با شما را ترجیح می دهد
وقتی او از نظر جنسی تحریک می شود به جای متوسل شدن به فیلم های مستهجن ، مایل است با شما رابطه جنسی داشته باشد ، زیرا او بدن شما را به بدن هر دختر دیگری ترجیح می دهد .

 

14. رازش را از شما مخفی نمی کند
مهم نیست راز او چقدر کوچک باشد ، او هرگز رازی را از شما پنهان نمی کند . همین باعث می شود مطمئن شوید که او قصد فریب شما را ندارد . 

15. احساس قلبی شما نسبت به او فرق می کند
اگر شما قبلا با مردان بی وفا برخورد کرده باشید ، می دانید آن ها چگونه هستند . شما احساسی قلبی دارید که این شخص شما را ترک نمی کند . غریزه شما می گوید ، به او اعتماد کنید .

 

16. شما را تحسین می کند
او روزانه شما را تحسین می کند . هرگز به صورتی که شما را تحسین می کند زنان دیگر را تحسین نخواهد کرد . تحسین های ویژه برای شما در نظر گرفته شده است .

 

17. هرگز خیانت نمی کند
او هرگز کاری نمی کند که مجبور باشد آن را از شما پنهان کند ، زیرا شما برای او کاملا کافی هستید و او هرگز نمی خواهد رابطه اش با شما خراب شود .

 

18. اخلاق خوب دارد
او اخلاق خوبی دارد و به صداقتش افتخار می کند . دوستان وفاداری دارد و هر چیز در مورد او نشانه وفاداری است .

19. با شما تماس می گیرد
او ممکن است تمام روز سخت مشغول کار باشد . شما انتظار ندارید که فقط برای صحبت با شما ، مرخصی بگیرد . اما او دقیقا همین کار را می کند ! در وسط کار ، زمانی که فشار کاری بسیار بالاست ، او به یاد می آورد که با شما تماس بگیرد . این می تواند شامل یک پیام ساده یا یک مکالمه 2 دقیقه ای باشد ، در هر صورت او روزش را بدون حداقل یک تماس با شما تمام نمی کند .

 

20. شما را پنهان نمی کند
هنگامی که مرد شما با دوستانش ملاقات می کند ، رابطه اش با شما را از آن ها مخفی نمی کند . او شما را به آشنایان خود به عنوان یک دوست معمولی معرفی نمی کند . او برای اینکه رابطه عاشقانه اش با شما مخفی بماند از گذاشتن استوری در اینستاگرامش خودداری نمی کند و از رابطه عاشقانه اش با شما خجالت نمی کشد . دوستانش همه چیز را در مورد شما می دانند . آنها می دانند شما چگونه با هم آشنا و به همدیگر علاقه مند شدید .

 

21. او به همه مسائل مربوط به شما علاقه مند است
او فقط در مورد یک موضوع مشترک که بین شما هست ، صحبت نمی کند . او علاقه ویژه به تمام نظرات شما دارد و می خواهد از تاریک ترین و عمیق ترین افکار شما مطلع شود .

 

22. برای شما ارزش قائل است
تا زمانی که در کنار همدیگر هستید ، شما احساس خواهید کرد برای او در اولویت هستید . اگر او بخواهد تصمیم مهمی در زندگی بگیرد ، نظر شما یک فاکتور مهم در تصمیم گیری خواهد بود . اگر شما در زندگی دچار مشکل یا ناراحتی شوید ، او می داند چگونه حال شما را بهتر کرده و به زندگی عادی برگرداند ، زیرا این مرد دوست شما در زمان های خوشی و ناخوشی است .