ترمیم روابط

! راهنمایی ! « برای رفتن به ادامه مطلب روی آیکون سه نقطه سبز رنگ کنار مطلب(آیکون گرد پایین تاریخ مطلب) کلیک کنید »

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

با شکست عشقی چطور کنار بیاییم؟

شکست عشقی را فراموش نکنید !
شاید اولین راه حلی که به ذهن افراد شکست خورده در جریان عشقی خطور می کند فراموش کردن عشقشان باشد . اما واقعیت این است که در زندگی انسان ها چیزی به نام فراموش کردن وجود نداشته است . ناخودآگاه انسان ها ، تمام مسائل زندگی را در خود ثبت و نگهداری می کند ، بنابراین نمی توان موضوعات ناراحت کننده و پررنگی مثل شکست عشقی را فراموش کرد و انکار آن منجر به آزار فرد تا پایان عمرش می گردد .

۰ نظر ۳۴۱ موافقین ۰ مخالفین ۰

مهم ترین نکات در رفتار با شوهر


برای اینکه به برخی از اصول رفتار با شوهر پی ببرید . می توانید این مطلب نسبتا کوتاه را بخوانید و سعی کنید در زندگی موفقی که در صدد پایه ریزی آن هستید بکار ببرید :

1 – همسرتان را به عنوان یک مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او دانش و آگاهی خود را افزایش دهید.

2 – همسر خود را به چشم یک شی‌ء مسؤول ننگرید. بلکه به شخصیت وجودی او احترام بگذارید.

3 – جنبه یا بخش‌هایی از شخصیت شوهرتان را که باعث تمایز او از سایرین می‌شود مورد توجه و تحسین قرار دهید.

۰ نظر ۲۶۷ موافقین ۰ مخالفین ۰

چطور بفهمیم همسر (خواستگار) دروغ می گوید ؟

اگر به همسر یا خواستگار خود شک کرده اید که در مورد موضوعی به شما دروغ می گوید و قصد دارید بفهمید آیا واقعا دروغ می گوید یا نه این مقاله را دنبال کنید . در این مقاله روش های تشخیص راست یا دروغ بودن گفته های افراد را می آموزید .

 

۰ نظر ۲۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰

مهم ترین دلایل کاهش میل جنسی مردان و زنان

 شهوت در میل جنسی :
هر دو جنس زن و مرد دارای هورمون های جنسی به نام تستسترون می باشند ولی میزان این هورمون در زن و مرد یکسان نیست و مردها مقدار بیشتری از این هورمون را در بدنشان دارند که این باعث افزایش میل به رابطه جنسی در آقایان می شود . یکی از عواملی که سبب می شود عضلات بدن مردها از زن ها قوی تر شود وجود مقدار زیاد این هورمون در بدن مردها است .
 

۰ نظر ۲۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

مهم ترین گام ها پس از خیانت همسر

پس از آنکه متوجه خیانت همسر خود می شوید، باید چکار کنید؟ و چه کاری نباید انجام دهید؟ این مقاله به ما گام های موثری را بعد از خیانت همسر پیشنهاد می دهد:

زمانی که متوجه روابط پنهان همسر خود می شوید، وحشت، سردرگمی، رنج روحی و جسمی تمام وجود شما را فرا گرفته و شما را در وضعیتی تاریک و مبهم قرار می دهد. سیلی از نصیحت و راهنمایی از طرف خانواده و دوستان، کتاب ها، و اینترنت به سمت شما روانه می شوند. زندگی شما به شدت دستخوش تغییر می شود. مهم نیست چقدر همسر خیانت کار شما ابراز پشیمانی کند، شما قانع نشده و بی اعتمادی بر تمام وجود شما و رابطه تان سایه افکنده است.

۱ نظر ۲۹۳ موافقین ۰ مخالفین ۰

تسکین طوفان هیجانی خیانت همسر

اولین قدم در روند بهبودی خیانت همسر ، تأیید تأثیر کامل خیانت است تا بتوانید یاد بگیرید که طوفان احساسی را که شروع شده است آرام کنید. افرادی که دچار آسیب دیدگی شده اند ، معمولاً بین دوره های بی حسی و احساس غرق در نوسان هستند. با کاهش شوک اولیه ، کنترل ناپذیری روحیه بر آنها چیره می شود. هنگامی که برای اولین بار خیانت همسر تان را کشف کردید ، ممکن است عصبانی شوید ، سپس به سکوت حیرت آور عقب نشینی کنید. با این حال ، به عنوان تأثیر خیانت همسر شما ، ممکن است دچار احساساتی شوید که تهدید شما را درگیر می کند.
 

۰ نظر ۲۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

آدرس ما در شبکه‌های اجتماعی