دلایل خواستگار نداشتن دخترها چیست ؟

 

1- هیچ مردی کامل نیست :
اگر شما از آن دسته از دخترها هستید که برای مرد مورد نظرتان چک لیستی از ویژگی ها شامل : شغل ، دیدگاه ، شخصیت ، خانواده ، مدل ماشین ، درآمد و … را درست کرده اید باید بدانید ممکن است تا آخر مجرد بمانید چون هیچ مردی کامل نمی باشد .

2- ارتباط داشتن با چندین مرد به صورت همزمان :
اگر با چندین مرد به صورت همزمان به عنوان دوست در ارتباط هستید ، باید بدانید این وضعیت باعث سردرگمی شما می شود که کدام مرد بهتر است . بنابراین به یک مرد نزدیکتر شوید و از بقیه فاصله بگیرید .

 

3- تجربه خیانت در گذشته :
اگر در گذشته خود خیانت را تجربه کرده اید . ممکن است دیگر تمایلی به عاشق شدن نداشته باشید و به همین دلیل ترجیح می دهید ، تنها بمانید .

 

4- آدم منفی باف هستید :
اگر دیدگاه شما نسبت به همه چیز منفی باشد ، حتی اگر به مردی نزدیک باشید و آرزوی بودن با او را در سر داشته باشید ، همین باعث می شود او از شما فراری شود .

 

5- استقلال مالی ندارید :
مردها به زن هایی که از نظر مالی مستقل هستند و حرفه ای را دنبال می کنند توجه خاص نشان می دهند . اغلب مردها دوست ندارند وقتی خسته از سرکار برمی گردند ، رویاهای شما در مورد مسائل مختلف را بشنوند .

 

6- مسائل شخصی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید :
باید بدانید مردها دوست ندارند مسائل شخصی شان افشاء شود . اگر شما از آن دسته از دخترها هستید که دائم در شبکه های اجتماعی از خودشان و زندگی شان عکس می گذارند بهتر است در این کارتان تجدید نظر کنید .

 

7- همیشه “نه” می گویید :
مردها یک بار ، دوبار یا سه بار از شما چیزی درخواست می کنند و اگر همیشه جوابتان منفی باشد دیگر چیزی از شما تقاضا نخواهند کرد.

 

8- برای رابطه با مرد مورد نظر علت دارید :
اگر ارتباط شما با مردی تنها برای یک علت باشد دیر یا زود مرد مورد نظرتان این قضیه را خواهد فهمید و از شما فراری خواهد شد . این علت می تواند مشکل مالی شما و یا تنهایی شما باشد .